Workshop ronde 1
De ambities van AiNed
(Faculteit) Techniek & Ethiek (Zaal 2.19)
Fermentatietechnologie in de biobased economy (Zaal 2.12)
Projectmatig werken: hoe integreren en toetsen we deze nieuwe competentie? (Zaal 1.53)
Levenscyclusanalyse – van keten tot impact (Zaal 1.50)
CoCreatieve curriculumverbetering bij Technische Natuurkunde (Zaal 1.49)
Onderzoek en onderwijs met elkaar verweven: hoe doen wij dat en hoe doen jullie dat? (Zaal 1.47)
Interne stage in jaar 3: werken aan reflectie en zelfsturing met het oog op afstuderen (Zaal 0.12)
Bereik jongeren effectief met jouw voorlichting (Zaal 2.30)
Workshop ronde 2
DAS-werkgroep AI: Inside the brains (Zaal 2.34)
Het is veiliger met, maar leuker zónder: een terugblik op twee jaar BM-afstuderen zonder afstudeerscriptie (Zaal 2.30)
Integraal Project (Zaal 2.12)
Teach the teacher workshops voor toepassing van CRISPR-technologieën in epigenetische-, cel- en gen-therapieën! (Zaal 1.53)
Praktijkgerichte feedback: samen werken aan effectieve leerprocessen (Zaal 0.12)
(Faculteit) Techniek & Ethiek (Zaal 2.19)
Levenscyclusanalyse – van keten tot impact (Zaal 1.50)
CoCreatieve curriculumverbetering bij Technische Natuurkunde (Zaal 1.49)
Onderzoek en onderwijs met elkaar verweven: hoe doen wij dat en hoe doen jullie dat? (Zaal 1.47)
Workshop ronde 3
DAS-werkgroep AI: Leerdoelen en Prompt Engineering voor het LS-onderwijs (Zaal 1.50)
From Genes to Generative AI: Large language models for life sciences (Zaal 2.34)
Uitdagingen in het microbioom (sequencing) onderzoek; vallen en opstaan met het microbioom (Zaal 1.49)
Meme je onderzoeksproject! (Zaal 1.47)
Het is veiliger met, maar leuker zónder: een terugblik op twee jaar BM-afstuderen zonder afstudeerscriptie (Zaal 2.30)
Integraal Project (Zaal 2.12)
Teach the teacher workshops voor toepassing van CRISPR-technologieën in epigenetische-, cel- en gen-therapieën! (Zaal 1.53)
Praktijkgerichte feedback: samen werken aan effectieve leerprocessen (Zaal 0.12)
{{ time.timeFormatted }}
Vol
Bijna vol