Programma

Workshop ronde 2
Ronde 2 DAS-werkgroep AI: Inside the brains (Zaal 2.34) Sonja Scheinhardt (Saxion hogeschool), Marc Besseling (Hogeschool Leiden), Jan Heijenga (Saxion hogeschool), Wouter de Bonte (HZ University of Applied Science) & Chris van Oevelen (Hogeschool Utrecht) 13:30 - 14:15 Details Ronde 2 Het is veiliger met, maar leuker zónder: een terugblik op twee jaar BM-afstuderen zonder afstudeerscriptie (Zaal 2.30) Bart Baan (Hogeschool Leiden) 13:30 - 14:15 Details Ronde 2 Integraal Project (Zaal 2.12) Annemieke van Dam & Robin Geitenbeek (Hogeschool van Amsterdam) 13:30 - 14:15 Details Ronde 2 Teach the teacher workshops voor toepassing van CRISPR-technologieën in epigenetische-, cel- en gen-therapieën! (Zaal 1.53) Martie Verschuren (Avans Hogeschool), Wynand Alkema (Hanzehogeschool) & Michelle Habets (Rathenau Instituut) 13:30 - 14:15 Details Ronde 2 Praktijkgerichte feedback: samen werken aan effectieve leerprocessen (Zaal 0.12) Karsten Kaspers (Hogeschool Leiden) 13:30 - 14:15 Details Ronde 2 (Faculteit) Techniek & Ethiek (Zaal 2.19) Pim Kruijt (Hogeschool van Amsterdam) 13:30 - 14:15 Details Ronde 2 Levenscyclusanalyse – van keten tot impact (Zaal 1.50) Alexander Compeer & Jappe de Best (Avans Hogeschool) 13:30 - 14:15 Details Ronde 2 CoCreatieve curriculumverbetering bij Technische Natuurkunde (Zaal 1.49) Martijn Hunter & Ruth Buning (De Haagse Hogeschool) 13:30 - 14:15 Details Ronde 2 Onderzoek en onderwijs met elkaar verweven: hoe doen wij dat en hoe doen jullie dat? (Zaal 1.47) Christophe Minkenberg (Hogeschool Rotterdam) 13:30 - 14:15 Details
Workshop ronde 3
Ronde 3 DAS-werkgroep AI: Leerdoelen en Prompt Engineering voor het LS-onderwijs (Zaal 1.50) Jan Heijenga (Saxion hogeschool), Wouter de Bonte (HZ University of Applied Science), Chris van Oevelen (Hogeschool Utrecht), Marc Besseling (Hogeschool Leiden) & Sonja Scheinhardt (Saxion hogeschool) 14:45 - 15:30 Details Ronde 3 From Genes to Generative AI: Large language models for life sciences (Zaal 2.34) Fenna Feenstra & Wynand Alkema (Hanzehogeschool) 14:45 - 15:30 Details Ronde 3 Uitdagingen in het microbioom (sequencing) onderzoek; vallen en opstaan met het microbioom (Zaal 1.49) Martina Sura (NHL Stenden Hogeschool/Hogeschool VHL), Nelleke Kreike (Hogeschool Inholland), Kika Lewak (NHL Stenden Hogeschool/Hogeschool VHL), Karen Rutten (Hogeschool Inholland) & Sonia Jillings (Hogeschool Inholland) 14:45 - 15:30 Details Ronde 3 Meme je onderzoeksproject! (Zaal 1.47) Daniël Linzel (Chemisch magazine C2W | Mens & Molecule) 14:45 - 15:30 Details Ronde 3 Het is veiliger met, maar leuker zónder: een terugblik op twee jaar BM-afstuderen zonder afstudeerscriptie (Zaal 2.30) Bart Baan (Hogeschool Leiden) 14:45 - 15:30 Details Ronde 3 Integraal Project (Zaal 2.12) Annemieke van Dam & Robin Geitenbeek (Hogeschool van Amsterdam) 14:45 - 15:30 Details Ronde 3 Teach the teacher workshops voor toepassing van CRISPR-technologieën in epigenetische-, cel- en gen-therapieën! (Zaal 1.53) Martie Verschuren (Avans Hogeschool), Wynand Alkema (Hanzehogeschool) & Michelle Habets (Rathenau Instituut) 14:45 - 15:30 Details Ronde 3 Praktijkgerichte feedback: samen werken aan effectieve leerprocessen (Zaal 0.12) Karsten Kaspers (Hogeschool Leiden) 14:45 - 15:30 Details
Laden…
{{ time.timeFormatted }}